შეფასების კრიტერიუმები დაბალი
|
დაბალი
(1-4)
|
საშუალო
(5-6)
|
საშუალოზე მაღალი
(7-8)
|
მაღალი
(9-10)
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
ვერ იცავს მართლ-მეტყველების
ელემენ-ტარულ წესებს; უჭირს გამართული მეტყველება
|
იცავს მართლმეტყვე-ლების
წესებს; მეტ- ნაკლებად გამართუ-ლად საუბრობს
|
გამართულად საუბ-რობს; იყენებს მართებულ სინტაქ-სურ კონსტრუქციებს
|
გამართულად მეტყველებს; აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს გამომსახველობით საშუალებებს
|
სათქმელის სწორად და ლაკონურად გადმოცემა;
ორიგინალობა
|
უჭირს სათქმელის ნათლად გადმოცემა;
შეუძლია მხოლოდ მიმბაძველობა
|
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად, მაგრამ არა ორიგინალურად
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად; საკითხს აშუქებს თან-მიმდევრულად;
ზომიერად ოროგინალურია
|
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად; თანმიმდევრულია
და ორიგინალური
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან
|
მოუწესრიგებელია; ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან
კონტაქტის დამყარებას
|
მოწესრიგებულია; მეტ- ნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასტან კონტაქტს
|
ადეკვატურად იყენებს ვერბალურ საშუალებას აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად
|
ზუსტად შეესაბამება შინაარსი ყოველ კომპონენტს; კარგად იყენებს ვერბალურ საშუალებებს
|
დავალებასთან შესაბამისობა;
თვალსაჩინოების გამოყენება;
|
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას; არ იყენებს თვალსაჩინოებებს
|
ინსტრუქციათაგან მიჰყვება მხოლოდ ზოგიერთს;
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
მიჰყვება ინსტრუქციებს; იყენებს თვალსაჩინოებებს
|
დავალება სრულყოფილად არის შესრულებული; მიზნობრივად იყენებს თვალსაჩინოებებს
|
შეფასების რუბრიკები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий