შეფასების რუბრიკები

შეფასების კრიტერიუმები დაბალი
დაბალი
(1-4)
საშუალო
(5-6)
საშუალოზე მაღალი
(7-8)
მაღალი
 (9-10)
გამართული და სწორი მეტყველება
    ვერ იცავს მართლ-მეტყველების ელემენ-ტარულ წესებს; უჭირს გამართული მეტყველება
იცავს მართლმეტყვე-ლების წესებს; მეტ- ნაკლებად გამართუ-ლად საუბრობს
გამართულად საუბ-რობს; იყენებს მართებულ სინტაქ-სურ კონსტრუქციებს
გამართულად მეტყველებს; აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად იყენებს გამომსახველობით საშუალებებს
სათქმელის სწორად და ლაკონურად გადმოცემა;
ორიგინალობა
უჭირს სათქმელის ნათლად გადმოცემა;
შეუძლია მხოლოდ მიმბაძველობა         
სათქმელს გადმოსცემს გასაგებად, მაგრამ არა ორიგინალურად
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად; საკითხს აშუქებს თან-მიმდევრულად; ზომიერად ოროგინალურია
სათქმელს გადმოსცემს ნათლად; თანმიმდევრულია და ორიგინალური
კონტაქტი აუდიტორიასთან
მოუწესრიგებელია; ვერ ახერხებს აუდიტორიასთან კონტაქტის დამყარებას
მოწესრიგებულია; მეტ- ნაკლებად ახერხებს აუდიტორიასტან კონტაქტს
ადეკვატურად იყენებს ვერბალურ საშუალებას აუდიტორიასთან კონტაქტის დასამყარებლად
ზუსტად შეესაბამება შინაარსი ყოველ კომპონენტს; კარგად იყენებს ვერბალურ საშუალებებს
დავალებასთან შესაბამისობა;
თვალსაჩინოების გამოყენება;
საერთოდ არ შეესაბამება დავალებას; არ იყენებს თვალსაჩინოებებს
ინსტრუქციათაგან მიჰყვება მხოლოდ ზოგიერთს;
იყენებს თვალსაჩინოებას    
მიჰყვება ინსტრუქციებს; იყენებს თვალსაჩინოებებს
დავალება სრულყოფილად არის შესრულებული; მიზნობრივად იყენებს თვალსაჩინოებებს


Комментариев нет:

Отправить комментарий